A technológia lehetővé teszi az Y-generáció tagjai számára, hogy több feladatot végezzenek egy időben, és rövidebb utat keressenek egyes feladatok megoldására. Az SMS-ezés, azonnali üzenetküldés, a közösségi hálózatok és az internethasználat révén az Y-generációba tartozó munkavállalók szakértelme és teljesítménye megnövekedett (bár több esetben leterheltségük is). A munkaadóknak el kell fogadniuk, hogy a munkavállalók különféle módokon végezhetik a feladataikat. Az Y-generációs alkalmazottaknak pedig be kell bizonyítaniuk, hogy ugyanolyan keményen dolgoznak, mint bárki más, csak hatékonyabban végzik el a munkát.”
Randall S. Hansen, PhD, karriertanácsadó
Hogyan alakítsunk ki „jövőálló” munkahelyet?
- Részletek
- A legjobbak között a SUSE PaaS-megoldása
- NetIQ trendek: Adaptív felügyelettel a személyazonosságok útvesztőjében
- ZEN füleinknek… és vállalati eszközeinknek
- Az adatáradat kihívásainak leküzdése a File Analysis segítségével
- KaméLeon, a profi: még hatékonyabb üzemeltetés az új SUSE Linux Enterprise rendszerrel